céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

eljött az én időm

2018. március 30. - duna szelet

 

 

first-world-anarchists-breaking-rules-57b1cbb79d9ae_605.jpgsubject: Búcsúzom!

 

Sziasztok

Eljött az én időm…

 

Mindenkinek köszönöm az együttműködést, a segítséget, a támogatást amit eddig kaptam, és azt is hogy adhattam :)!

Mai nappal elhagyom a TÓ-t, MB  viszi tovább a boltot itt SD-én őt keressétek nyugodtan.

 

Sok sikert kívánok mindenkinek a továbbiakban,

és kitartást az elkövetkező kihívásokkal teli időszakra!

 

Az elérhetőségeim, ezeken megtaláltok:

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr713789952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása