céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

kick-off

2020. január 13. - duna szelet

https://youtu.be/EqSclLcbvCA

árgy: Búcsú

Sziasztok,

 

Hol is kezdjem....Búcsúzom Tőletek - nem végleg, hiszen csak átmenetileg 'szabadságolom' magam:) 

 

Az elmúlt négy év gyakorlatilag egy szemvillanás alatt telt el, habár menetközben volt, hogy egy óra is éveknek tűnt. Amikor 2015 májusában csatlakoztam a hez, csak bíztam benne, hogy nem csak rengeteg tapasztalatot, tudást, élményt fogok majd szerezni, de megismerhetek olyan embereket is - legyen szó kollégáról, vagy partnerről - akik még sokáig végig kísérnek az életben, akiktől tanulhatok. És ez így is lett. Mindenkitől tanultam valamit, és minden helyzetből tanultam valamit. Nehéz lenne felsorolni, hogy mennyi mindenen mentem/mentünk keresztül, vagy hogy hány pofont kaptunk, de egy a lényeg: a végén minden jóra fordult :)

Mindig örömmel fogok emlékezni (?) a kick-offokra, a csapatépítőkre, a brainstormingokra, az ebédekre, még talán néhány maratoni meetingre is :) Igazi csapatjátékosként szerettem   dolgozni (hiszen ez a legjobb projekt munka:), szerettem Veletek dolgozni :)

 

Egyelőre csak gyanítom, hogy A milyen új kihívások elé fog állítani - amik még csak hasonlítani sem fognak egy készletcsökkentésre, év végére, vagy egy t range listázásra. De pont ez lesz a jó benne :) 

 

Nektek pedig csak azt tudom kívánni, hogy mindenki találja meg a számításait, mind a munkában, mind a magánéletben, teljesüljön az álmotok, amire legjobban vágytok! Enélkül nincs is értelme a mókuskeréknek :) Én úgy érzem mindkettőt megtaláltam, szóval vegyes érzelmekkel, de most átadom a stafétát egy bátor önkéntesnek,nak - aki ugyanúgy számít majd rátok, a segítségetekre, mint én többször.

 

Mindenkinek köszönöm!

 

És persze: Skibidi wapapaaaaa Forever :)

 

A

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr9315353062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása