céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

elhagyó

2018. április 02. - duna szelet

keep-calm-magyar-modra_1.jpg

Subject: Búcsú
Importance: High

 

Sziasztok!

 

Elérkezett ez a nap is, nekem is meg kell írnom ezt a levelet. Bár az elmúlt években rengeteg búcsúlevelet olvastam a céget elhagyó kollégáktól, most mégis tanácstalanul ülök a gép előtt…

Mit is írjak? Mondjak köszönetet? Idézzek fel vicces, régi emlékeket?

Azt hiszem, egyiket sem igazán érezném őszintének…

 

Talán az lesz a legjobb, ha egyszerűen csak annyit írok: Viszlát! J

 

Hiányozni fogtok! Eddigi életem 1/3-át nálatok töltöttem. Rengeteg tapasztalat, hatalmas élmények, jó társaság, jó barátok, jó hangulat, fergeteges bulik… …és sok-sok közös munka. Mit lehetne még ehhez hozzáfűzni? Nyilván, mindannyiótokkal más és más köt össze, így nem lenne szerencsés bármelyik pillanatot, vagy „korszakot” kiemelni. Úgy volt ez jó, ahogy volt, most pedig épp itt az ideje tovább lépni.

 

Nagyon örülök, hogy megismertelek Benneteket, nagyon sok élményt szereztem Veletek, ígérem, sosem felejtem el ezeket az éveket!

 

Ha valaki szeretne telefonon elérni, a privát számom: 70

 

További minden jót és sok sikert kívánok Nektek, maradjatok olyanok, amilyenek vagytok és vigyázzatok magatokra! J

 

Üdv,

Bo

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr4213789956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása