céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

Tárgy:leaving 

2017. november 13. - duna szelet

 

thank_you_1.jpgrgy:leaving 

Sziasztok,

a mai napom az utolsó , hétfőn már a nnál folytatom.

Nem akarom csöpögősre  venni, de azt el kell mondjam hogy az elmúlt 10 évben nagyon sokat kaptam a Cégtől és Tőletek. Itt formálódtam ilyenné, amire azt mondták  hogy „gyere”! :)
Nagyon jól éreztem magam, sok tapasztalattal és élménnyel lettem gazdagabb. Furcsa érzés elhagyni az épületet és a közösséget ahova 10 évig jártam be. Hiányozni fogtok, hiányozni fog a menza, a padlószőnyegen a folt a székem alatt, a termosztátért vívott harc a meleg ellen. Lehet hogy perverz, de bizonyos mértékig a néha leküzdhetetlen kihívásnak tűnő és túlórákat okozó helyzetek is hiányozni fognak, mert akkor kovácsolódtunk össze igazán csapattá.

Na csöpögősre vettem, de 10 év után talán belefér:)

Köszönöm támogatást és hogy a csapat tagja lehettem! Mindenkinek sok sikert, kitartást és jó egészséget kívánok!

elérhetőségeim:


 EX C

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr5213232313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása