céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

az év első levelei között hivatalosan

2017. május 01. - duna szelet

 fuk.jpg

 

From: 
Sent: Monday, January 04, 2016 11:44 AM
Subject: Búcsú a -tól

 

Kedves Partnereim!

Ezúton szeretném megragadni az alkalmat, és az év első levelei között hivatalosan is tájékoztatni benneteket, hogy 2016. január 8, péntek az utolsó munkanapom a -nál.

2001 március 31-én kezdtem - az akkor még  Kft-ként működő cégnél - itt dolgozni, majd sok sikeres és örömteli évvel a hátam mögött végül 15 év után úgy döntöttem, hogy elhagyom a céget, és újabb kihívások elé nézek. A szezont végigcsináltam arra törekedve, hogy minél szebben zárhassuk az évet és a távozásom minél kevesebb fennakadást okozzon a vállalatnál, majd az év végén karácsony előtt felmondtam.

Amennyiben bármilyen kérés, kérdés felmerülne, a mobil számomon és emailen is a hét folyamán elérhető vagyok, örömmel állok rendelkezésetekre.

Köszönöm mindenkinek a támogatást és az együttműködést az elmúlt évek alatt, nagyra értékelem a végig pozitív hozzáállást, és további sok sikert kívánok.

Végül pedig nagyon sikeres, boldog, egészségben és örömökben gazdag új évet kívánok nektek 2016-ra!

Üdv,
L

F

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr9212293061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása