céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

Én is elköszönök

2016. szeptember 16. - duna szelet

first-world-anarchists-breaking-rules-62-57b2b62b07f11_605.jpg

 

Subject: Én is elköszönök a ss-től

 

Sziasztok!

 

Bár a csapatépítőn próbáltam 1-2 mondatban elköszönni tőletek, de mivel nem mindenki volt ott, így írok egy e-mailt is. J

 

Dolgoztam mindig, aztán az élet a elsodort – hú de féltem tőle... De aztán tettetek róla, hogy ne így legyen.

 

Mivel mindig kis csapatokban dolgoztam (vállalat a vállalatban elv mentén), ez az első olyan nagy csapat, aminek igazán tagjának éreztem magam, szóval KÖSZÖNET ezért!

 

AA

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr5611692853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása