céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

17 év

2016. augusztus 14. - duna szelet

rom: ZS
Sent: Wednesday, June 29, 2016 10:56 AM
To: 
Subject: búcsú

 

Sziasztok!

Ez a nap is elérkezett, most én írom a búcsú sorokat.. bye bye

A mai nap az utolsó munkanapom, és vár rám egy fantasztikus hosszú nyár   :)

Ezúton szeretném megköszönni a sok közös élményt, kedvességet, támogatást és ösztönzést a mindennapokban.

Nagyon sok barátot szereztem itt és csodás emlékeket őrzök a szívemben!

Büszke vagyok az együtt elért sikerekre és hogy lehetőségem volt veletek dolgozni, rengeteget tanultam a cégnél eltöltött 17 év alatt.

Sok sikert és minden jót kívánok nektek ebben a kihívásokkal teli időszakban! Ha hisztek magatokban, bármit képesek vagytok megvalósítani!

Emlékül, készítettem nektek pár fotómontázst, hogy kicsit felidézzem a múlt kedves pillanatait. Remélem mosolyt csalok vele az arcotokra.

Ui: Sokan hiányozni fognak :)

https://www.youtube.com/watch?v=FHCYHldJi_g

Elérhetőségem a jövőben:

gmail.com

Z

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr7810409086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása