céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

elhagyom a cég kötelékét

2015. augusztus 03. - duna szelet

 

imag0055.jpg

From: 
Sent: Tuesday, July 
To: 
Cc: 
Subject: búcsú

 

Sziasztok!

 

Amint azt már sokan tudjátok elhagyom a cég kötelékét.  Hivatalosan a héten vagyok utoljára és mivel csütörtök/pénteken költözünk előre dolgozom ezzel a mail-el, mivel a szerverek nem tudom, hogy fognak e üzemelni.

 

Nagyon köszönöm az elmúlt 4,5 évet amit itt tölthettem Veletek jóban és rosszban egyaránt.

Nagyon sokat tanultam és fejlődtem minden téren és szerencsére sok barátot szereztem.

 

Remélem a jövő sok szép élményt fog majd Nektek hozni , mint csapat mindig a legjobbat fogja nyújtani az ügyfeleknek mind termékek és szolgáltatás terén.

 

Ui.: Remélem még találkozunk a jövőben; egy búcsú buli erejéig minden képen, ennek az időpontját még nem tudom most még megmondani, de ezt megírom még.

 

Az elérhetőségeim a következők:

@yahoo.com

0630-

 

Gabi

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr207661632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása