céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

Ideje továbblépnem

2015. február 16. - duna szelet

 

mike.jpg

From: Lajos 
Sent: Friday, February 13, 2015 5:21 PM
To: Az egész Cég
Subject: Búcsú

 

Sziasztok!

 

A mai napom az utolsó az Az egész Cég-nél. Több mint három és fél éve vagyok a cégnél, ezért is nehéz volt meghoznom ezt a döntést, de ideje továbblépnem. 

Az Állatnál kezdtem a munkát, megtanultam a  fejlesztést és közben alapjaitól felépítettük a csapatot; új  folyamatokat vezettünk be.

2012 őszén elkezdtük fejleszteni a Primot, ami következő év nyarára készült el és azóta is sok új funkcióval, tudással gazdagodott.

Az Prime kinőtte az Állat gyerekbetegségeit, nagyon jó minőséget sikerült elérni. Büszke vagyok erre a szériára: minőségben, stabilitásban és funkciókban is felveszi a versenyt bármelyik nagy gyártó termékével, ami igen nagy szó tekintve a korlátozott erőforrásainkat. 

 

Sok okos és jó embert ismertem meg az egész Céges pályafutásom alatt, mindenkinek - és a Cégnekis - sok sikert kívánok!

 

Üdv,

M

 

ps: telefonon, skypeon, gmailen továbbra is elértek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr687179733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása