céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

delawer egyik szemem sír a másik üveg :)

2010. augusztus 17. - duna szelet

 

Tárgy:
Delawer el

Üzenet:

Sziasztok :)

Kicsit hosszú lesz, ezért írom most :)

Valamivel több, mint másfél éve jöttem a carnához. 
Bevallom mind a mai napig emlékezetes számomra az a nap,
 mert egynapon telefonált
Craft innen és tíz perccel később a Kirowski :)
2005 július 3-tól számítok fizikailag is carnation-os tagnak.
Büszke voltam rá és most se tagadom ezt le:) 
Az elmúlt másfél évben 
megismertem sok-sok embert és megkedveltem, megszerettem,
barátként kezelek néhányótokat.
Nem titok, hogy Hiro, Sebi, Enzor, Gixx, Gergő és Péter azok, 
akikkel a legtöbbet beszélgettem, akikkel arányosítva többet
 dolgoztam
együtt.
Voltak nehezebb napok, amikor bevallom semmi kedvem nem 
volt bejönni
 és már előre fáradt voltam attól, ami rám várt bent, de
szerencsére sikerült átlépni ezeken.
Voltak gondok különböző projectekkel, de a hibátlan
 project amúgyis gyanús 
:) Sajnálom, hogy ezalatt a másfél év alatt nem volt
alkalmam túl sok projectbe beszállni, jellemzően 2-3
 site-tal foglalkoztam,
 ebbe kicsit bele is fáradtam, unalmassá vált. 
Hogy ez minek volt köszönhető, hogy nem bíztatok-e 
bennem, vagy más oka
 volt, nem feladatom már firtatni.
Kicsit furán jött ki, amikor Marcival közöltem január
 végén a szándékom,
 hogy váltanék. Furcsa volt, mert majd mindenki 
emlékszik
arra, hogy pont akkor elindult valami lavinaszerűen 
egy lázas roham.
 Nem volt szándékomban ehhez csatlakozni, valóban 
így alakult :)
Kb. egy hónapos rágódás végeredménye volt a döntésem.

Hogyan tovább?
Nekem egy másik cégnél, a cég neve Balabit.
Ott egy kicsit más, de azért hasonló munkát fogok 
végezni, 
elsősorban tűzfalak webes menedzseléséhez kell 
kezelőfelületet kreálnom.

Most lehetnék színpadias, hogy egyik szemem sír, 
a másik nevet,
 de nem teszem :) Nagyon fognak hiányozni a 
legjobban kedvelt
barátok, munkatársak.
A Hiro, Sebi, Enzor, Del négyes már többé 
nem fog együtt carna színekben
 eljárni az ATSA-ba, ez már biztos.
Köszönöm külön-külön azoknak az együttműködését,
 akikkel a munkát végeztük.
- Macunak, hogy a végeláthatatlan EON dömpingben 
megbízott a munkámban
- BG-nek és Andrisnak, amikor Pannon, vagy Djuice-ba
 kellett besegítenem,
 vagy amikor az OTH-val kellett dolgoznom.
- TG Winterthuros hírlevelei, bár néha a hideg rázott 
a winterthurtól már 
:D
- Dávid és az NHH, amire bevallom már nem is emlékszem...
- Levi-vel a Mirai-s emlékek után a Fiat-tal.
- Sirokai Józsival (bár már nincs ő sem) az év végi hajtás
 során egy
 fantasztikus gyorsan elkészült NHH intra!

A Dev csapat, akikkel bevallom sokkal több időt 
töltöttem el,
 mint bármelyik másik divízióval:
- Gixx, akivel az elejétől összakapcsolt minket
 a munkánk. 
Bevallom én annak ellenére is kedveltem, hogy
 páran kevésbé bíztatok meg
benne és ez így is maradt ma is. Sok-sok órán 
keresztül csináltunk EON-os
 munkát és bevallom rengetegszer vett le a vállamról
terhet, amit nem tudok eléggé megköszönni.
- Gergő, akinek elsősorban a közvetlen humora
 miatt kedveltem meg hamar
 és persze amikor (minő meglepetés) EON intrával
foglalkoztunk :)
- Péter, meglepően gyors, pontos munkáját könnyen
 tudtam segíteni
 frontend szinten és bármikor szívesen segítettem 
is neki, ha
kifejezetten html-es szintű feladatot kellett
 megoldanunk :)
- Csaba, a maga nyugis kifejezése ellenére úgy le 
tudott döbbenteni 
bámulatos tudásával és megoldásaival...
- Joe, és az NHH intra, a mi talán egyetlen komoly
 közös munkánk, 
ahol meglepően jól esett, hogy szakemberként kezelt :) 
Köszönöm
neked.
- Sifi :) Hát bevallom az elején volt egy apró
 nézeteltérésünk, 
de el kellett ismernem, hogy felesleges volt 
vitáznom vele, tudásban
magasan felettem áll:)
- Kharpeet, akit még a Kiróból ismertem, nem kellett
 órákat várnom, 
hogy megoldja a gondjaim és amikor egyszer-egyszer 
odamentem,
hogy kielégítsem kíváncsiságom egy-egy apró szakmai
 kérdésben,
 zokszó nélkül, sőt örömmel teljesítette.

A GFX csapat, amely alá tartoztam én is, bár bevallom
 nekem valahogy 
nem a kedvenc időtöltésem volt a Photoshop, illetve a 
Flash
nyitogatása :) A legjobb beszélgetések akkor voltak persze,
 amikor 
kiszabadultunk és a terem felé siettünk páran.
Sajnos a csapat tagjai most szétszéledtek azóta, egyedül
 Enzor az,
 aki marad :)
- Köszönöm Enzornak, hogy több mint egy évig együtt 
dolgozhattunk, 
hogy megismerhettem mint embert és barátai közé sorolt 
engem is
:)
- Marci, akit emberileg kedveltem meg, mert erősebb 
empatikus készsége volt,
 mint amit megismertem a vezetőség többi része felől.
 Ez
valószínű, hogy a közvetlenebb munkakapcsolatnak 
köszönhető persze :)
- Astro, aki azt hitte, hogy a Vista íves menüjét 
nem tudom megcsinálni 
:D
- Nec, akiről sokáig nem is tudtam amikor még HWSW-s
 fórumlakóként
 beszélgettünk, hogy itt dolgozik :) Szóval az ő 
bámulatos
szkriptjeitől sokan elhasaltak és fognak is, ebben 
biztos vagyok :)

- Tom, a "pontos, percíz" ember, akinek örültem,
 hogy csapattagként
 üdvözölhettünk, a közel fél éves erősen szoros
 időszak után,
amikor Neccel ketten nyomtuk a frontendes asztalokat.


- Maxi, Audrey, akik nélkül sokáig elképzelni 
sem lehetett az információs
 pultot a bejáratnál, a hosszú napok végén is 
mosolyogva,
kedvesen segítettek megoldani, apró-cseprő gondjaim.
- Andi-nak is köszönöm, hogy sikerült párszor 
leülnünk és megbeszélnünk
 pár apró dolgot, ami főleg a pénzügyi kérdéseimet 
érintette.

- Kitti, Petrus, Mó, Laci, Szandra, Miles, Czira, 
Young, Hekris, Tarka,
 Stocton, illetve a HQ (Hitch, János, Erik, Kriszta,
 Nela,
Gib, Tamás), akiket nem említettem külön, többek között
 azért 
mert vagy nagyon kevés volt az az idő, amíg egy 
cégnél dolgoztunk,
illetve nem volt nagyon erős kapcsolat közöttünk,
 köszönöm, hogy 
itt lehettem veletek.


A kissé hosszúra nyúlt levelem végén annyit szeretnék
 mondani még, 
hogy szeretném, ha a jövőben azok az emberek, akik 
nap mint nap,
hónapról hónapra csinálják ugyanazt a projectet,
 kicsivel nagyobb megbecsülést kapnának, frissítésként
 más munkát is kapva,

megmutatva esetleg igazi tudásukat is, lerázhassák az
 unalommá fajuló
 egysíkú munkát, mert sajnos tapasztalatból mondom,
 nem öröm ám
hónapokig egyetlen projecten dolgozni.
 Néha nem árt ezeket a "robotokat" 
megpaskolni és legalább pár szóval megdícsérni:
"Remek munkát végeztél, bámulom a kitartásod..."

Árpi nem tart búcsúbulit, nem kérlek titeket sem erre :)

Sziasztok :)


 Csikós Árpád
 sitebuilder
 _
 
 c a r n a t i o n
 
 Dorottya Udvar, Budapest
 1113 Bocskai út 134-146.
 tel 887 5353 | fax 887 5350
 www.carnation.hu 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr272228678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

delawer · http://delawer.hu 2010.08.18. 00:13:17

Facebook-on küldtem üzenetet :)

delawer · http://delawer.hu 2010.08.19. 21:52:08

Öööö, sajnos most meg nem fér bele rendesen a szöveg (hosszú sorok lemaradtak :( )
süti beállítások módosítása