céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

4f club - balatoni nyár - verselemzés

2009. szeptember 20. - duna szelet

 

 

Először is definiáljuk a helyszint és az időt:

Nyár, Balaton

De miért is van itt ?

Tavasszal elkapta a H1N1-et és azóta lázas, magas hőfokon ég ! Emiatt ruházata hiányos, hiszen fűti a láz !

Nem is h1n1 - ez egy új kór: balatoni láz - ( sok betegség arról  a helyről van elnevezve , ahol leőször lokalizálták )

A szivével is gondok vannak: itt az ideje hogy a napsugár melengesse a hideg tavasz után !

Majd definiáljuk az outfit-tet:

bikini - egy szál

 

Ezek után következik a tartalmi mondanivaló mintegy in medias res:

 "Már elegem van a sok belpolitikából" - utal az ország állapotára

 

folyt. köv..

Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak  Szóval itt van ez, hiszen én sem vagyok fából Ez egy vidám nóta mikor ilyen a kedvem Csak be kell tennem és hangosan menjen Hisz az élet szép és egyéb közhelyek A szolárium után végre napozás hegyek Hideg a sör, szinte égeti a torkom Egy ilyen nyáron csak a hülye marad otthon Beülök a kocsiba, görbül a hátam Feszítek mint a pók a lucernásban De csak kettőt mutat a kilométeróra És ha strandot látok, na álljunk meg egy szóra Kimegyek a csajokat nézni és hajtani A vízben kézenállás bemutatót tartani Azt se bánom ha valaki rám szól Még soha életemben nem voltam ilyen jól Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Mikor a nap nyugodni tér és lassan leszáll az este Izgató a bikinis lányok gyönyörű teste Mikor a véredben az adrenalin túlmegy egy ponton Igazi playboy-nyuszik hevernek magányosan a parton Egy éjszakai fürdőzést bármelyikkel lehúznál Fiatal a husik legtöbbjük alig több a húsznál Csodálatos idomok, apró testre festett ikonok A formás kis popsikon egy kis pillangó vigyorog Rád, mintha csak hívna, hogy valamit tegyél Ne csak a látványt igyad, néhány falatot is egyél Meg is jön a gusztusod hisz hajnalig falnál Balaton-parti csemege csalihalként hat rád Jó hatással van rád a nyár Készülsz az éjszakára, szórakozás vár már Felkapod a legjobb fajta, frissen vasalt inget Életed legszebb nyara áll még előtted Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak Napfény járja át a szívem újra Csak egy szál bikinit hoztam el az útra Újra érzem a balatoni lázat Budapest várhat míg vége van a nyárnak

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr891395464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása