céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

Ő ugyanaznap hagyta el a cégét

2008. április 14. - duna szelet

From: xxxxx

Sent: Friday, March 28, 2008 10:26 AM
To:  
Subject:

 

Kedves Partnereim!

 

4 év után a mai az utolsó munkanapom a XXXXXXXX ZRt-nél. Köszönöm Mindenkinek a 4 év alatt a korrekt együttműködést és segítséget.

 

Kívánok mindenkinek sok sikert, kedvet és erőt, hogy a munkáját és a magánéletét a legjobb irányba igazgassa.

Én személy szerint nagyon sajnálom, hogy el kell mennem, büszke vagyok rá, hogy XXXXXX-os voltam. Ez azt jelenti, hogy valaha, valamikor, valaki engem tartott méltónak arra, hogy ennek a csapatnak a tagja legyek.

 

Kívánom, hogy az utódom minél hamarabb a segítségetekre tudjon lenni. A neve: XY. Ma van az első munkanapja. A jövő héten lesz e-mail és mobil telefon elérhetősége, ezért most még nem tudom ezeket megadni nektek. Az én asztali számom az övé lesz: , ezen keddtől hívhatjátok, mivel hétfőn egész nap nagymeetingen fog ülni.

 

Kicsi ez az ország, biztos vagyok benne, hogy lesz, akivel még összefutok a nyugdíj előtt….ha meg nem, akkor valamelyik nyugdíjas-klubban, és akkor az különösen nagy öröm lesz, hiszen megéltük! J

 

Viszlát!

 

 

 Baráti üdvözlettel:

 

X Y Z

Értékesítési Vezetõ

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr9425388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása