céges szakítós e-mail-ek - CÉGES SZTORIK és HR gyűjtések

céges szakítós e-mail-ek

egy búcsúlevél ami már máshol született meg

2008. április 14. - duna szelet

From:

Sent:

To:

Subject: 
 

Kedves Mindenki!

 

 

Bizonyára néhányatoknak már feltűnt, hogy egy ideje nem találkoztok velem a HO. – ban.

Ennek oka az, hogy január 31. – én du. 4 órakor azonnali hatállyal felmondták a XY . ZRT.

és a közöttem fennálló szerződést. Egy búcsúlevél megírására sem adott lehetőséget az

CC vezetés közel 8 évi munka után. Annak is oka van, hogy ez a levél csak most indulhat útjára.

A felmondás indoka CC átszervezés volt, de az igazság az, hogy az új CC vezetés, vezetési stílusába nem illettem bele

/ sajnos a szakmai tudás a háttérbe szorult és a főnökkel kialakított jó kapcsolat lett a lényeges /.

Ez nem az én stílusom / nem is azért voltam ott /, ezért mennem kellett / nem én voltam az első /.

Munkátokhoz további sok sikert kívánok, akár a XY – n belül vagy más pályán folytatjátok azt!

 

 

Üdvözlettel:

 

 

ha valaki kapcsolatban szeretne maradni velem, ezen a címen elérhető vagyok:

A bejegyzés trackback címe:

https://leavingemail.blog.hu/api/trackback/id/tr27425413

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyuri 2008.04.14. 21:08:07

hmm. nem rózsaszín. jól tippelek?

duna szelet 2008.04.14. 22:18:38

utánaérdeklődöm
süti beállítások módosítása